Fotoksiążka z okazji Chrztu św. - Marcel

21:02 Artipro - Fotografia 0 Comments

Ostatnio podzieliłam się z Wami częścią zdjęć z reportażu chrztu świętego Marcela, które wykonałam w Warszawie na Woli ( możecie je obejrzeć TUTAJ ). Po przygotowaniu wszystkich zdjęć, wzięłam się za tworzenie fotoksiążki, która będzie wyjątkową pamiątką dla Marcela i jego rodziców.


Wydawać by się mogło, że wystarczy tylko wybrać kilka zdjęć i gotowe... Przygotowanie takiego albumu ze zdjęciami to jednak coś więcej - odpowiednie dopasowanie fotografii, wyszukanie i napisanie inspirującego i ładnego tekstu, przyjemna dla oka i czytelna czcionka, grafika, dodatki, wiele godzin spędzonych nad projektem... a wszystko po to, by uzyskać 100% zadowolenia ;)

Uwielbiam robić zdjęcia, ale tworzenie takich fotoksiążek również sprawia frajdę mojej artystycznej duszy ;)
Po ukończeniu i wydrukowaniu projektu napawam się jeszcze zapachem świeżego druku, przeglądając czy wszystko jest tak, jak należy ;)

Zerknijcie zatem i Wy, jak wygląda gotowy album: ;)


Zapraszam do kontaktu - chętnie uwiecznię chrzest święty Waszego dziecka - zarówno przygotowania, sakrament, oraz przyjęcie, a także zaprojektuję i zrealizuję fotoksiążkę z tego ważnego dla Was wydarzenia.

facebook.com/ArtiproFotografia





0 komentarze:

Podoba Ci się ten post? Daj znać w komentarzu, będzie mi bardzo miło i zmotywuje do dalszej pracy ;)