Chrzest święty - Hubert (Leszno, k.Warszawy) 24.04.2016r.

18:53 Artipro - Fotografia 0 Comments

Huberta znam od samego początku ;) Od sesji ciążowej (>>KLIK<<) ,  przez noworodkową (>>KLIK<<) , aż do teraz, do dnia jego Chrztu Świętego, w którym miałam przyjemność uczestniczyć.
Chrzest odbył się 24 kwietnia w kościele pw. Narodzenia św. Jana Chrzciciela w Lesznie, koło Warszawy.
Z aparatem przyjechałam trochę wcześniej, by zrobić zdjęcia podczas przygotowań. Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam zdjęcia Huberta z naszej ostatniej sesji wywieszone w pięknych ramkach na ścianie ;) Co więcej, na ślicznych srebrnych bucikach od Mamy Chrzestnej, zamieszczone jest jedno ze zdjęć z tej sesji ;) Serce rośnie! ^_^
Co do samego chrztu, w kościele niestety trwał remont, więc przenieśliśmy zdjęcia z rodziną do pięknie udekorowanej sali, w której odbyło się przyjęcie dla gości.
Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z tego dnia.


Rodzice Chrzestni ;)

 Make up mamy Huberta: >>Martyna Rogólska Make Up & Stylizacja Rzęs<<

Zobaczcie też co Hubert lubi najbardziej...w kobietach ;)


Już niebawem pokażę Wam piękny album ze sztywnymi kartami, jaki przygotowałam dla Huberta.
Tymczasem wszystkich, którzy tego jeszcze nie zrobili zapraszam do polubienia mojej strony -->> Artipro-Fotografia


0 komentarze:

Podoba Ci się ten post? Daj znać w komentarzu, będzie mi bardzo miło i zmotywuje do dalszej pracy ;)