Wieczór panieński Eweliny - plaża nad Wisłą

20:34 Artipro - Fotografia 2 Comments

Przyznam szczerze, że wieczór panieński fotografowałam po raz pierwszy.
Gdy otrzymałam wiadomość z pytaniem, czy taką sesję wykonam, zastanawiałam się przez chwilę czy temu wyzwaniu podołam. W końcu pierwsze razy są najtrudniejsze ;)
Podjęłam się zadania i myślę, że to była bardzo dobra decyzja :)

Dziewczyny - dziękuję Wam za super wieczór! Jesteście wszystkie niesamowite, naładowane mnóstwem pozytywnej energii, a przy tym każda z Was jest inna :)

Dodam, że całe spotkanie było niespodzianką przygotowaną dla Eweliny przez jej szalone (pozytywnie rzecz jasna :) ) siostry - Olę i Agnieszkę.
Spotkałyśmy się na Warszawskiej Pradze nad Wisłą. Dziewczyny wybrały idealne miejsce między mostem Łazienkowskim (a raczej tym, co z niego zostało) a Poniatowskiego. Na plaży kręciło się kilka osób, które z zaciekawieniem przyglądało się naszej sesji (no cóż, przy takiej ekipie musiało być trochę zamieszania :) )

Wszystkie świetnie się bawiłyśmy - ja również. Takie modelki będę wspominać długo z uśmiechem na twarzy  :) Chcę więcej takich osób na sesjach ;)

Zapraszam zatem do obejrzenia kilku ujęć z wieczoru panieńskiego Eweliny ;)




































Dla dziewczyn przygotowałam także odbitki zdjęć w formacie 10x15 oraz 15x20 na papierze matowym i metallic. Do tego jak zwykle po sesji u mnie - albumik harmonijkowy handmade. Wszystko do obejrzenia w kolejnym poście -->> TUTAJ <<--

Aby być na bieżąco zapraszam do polubienia mojego fanpage: ARTIPRO-FOTOGRAFIA

Znajdziecie mnie również na instagramie: artipro_fotografia

Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Agnieszka Rybicka10 września 2015 10:27

    Zuzia to była bardzo dobra decyzja! Uwielbiamy te zdjęcia, idealnie uchwyciłaś każdą chwilę. Wielkie dzięki! Trudno będzie przebić taki wieczór ;) Na pewno jeszcze nie raz zawitamy do Ciebie z kolejnymi pomysłami na sesje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) To ja dziękuję za super spędzony wieczór. Cieszę się, że zdjęcia Wam się podobają i oczywiście polecam się na przyszłość ;)

      Usuń

Podoba Ci się ten post? Daj znać w komentarzu, będzie mi bardzo miło i zmotywuje do dalszej pracy ;)