Romantyczna sesja narzeczeńska Edyty i Łukasza - Park Arkadia

17:29 Artipro - Fotografia 0 Comments

Mnóstwo zakochanych par, piękne ruiny i ogród w stylu angielskim... To wszystko znajdziecie w Parku Arkadia w powiecie łowickim, do którego chcę Was zaprosić (zarówno wirtualnie, jak i przed mój obiektyw ;) )

Tak się złożyło, że na sesję narzeczeńską umówiłam się z Edytą i Łukaszem właśnie tam ;)
Czy było warto? Według mnie tak :) Zobaczcie sami...

W tak zwanym międzyczasie zrobiłam kilka zdjęć tej lepszej połowie ;)

Przy okazji zapraszam Was do Małgorzata Wrzesińska Make Up Artist, która jest autorką tego pięknego makijażu Edyty :)

Pod koniec Młodzi mi się rozcałowali, ale było pięknie :)

Kochani, bardzo Wam dziękuję za tą sesję :)
>>> TUTAJ <<< możecie obejrzeć albumik harmonijkowy handmade pełen miłości, który stworzyłam przy okazji tych zdjęć :)

Wszystkich serdecznie zapraszam do polubienia mojej strony na facebook'u ARTIPRO-FOTOGRAFIA oraz do obserwowania profilu na Instagramie: artipro_fotografia

artiprofotografia@gmail.com 



0 komentarze:

Podoba Ci się ten post? Daj znać w komentarzu, będzie mi bardzo miło i zmotywuje do dalszej pracy ;)