Sesja brzuszkowa/ciążowa - Magda, Paweł i... ?

18:26 Artipro - Fotografia 0 Comments

Hubert czy Olivier? Rodzice Maluszka zastanawiają się jakie imię wybrać.
Wielkie przygotowania, rewolucja w życiu - dziecko. CUD!
Magda pod sercem nosi swój Skarb, który już niedługo przyjdzie na świat. Nic dziwnego, że ten piękny okres chciała uwiecznić na zdjęciach ;)
Pospieszyłam więc z aparatem i udaliśmy się wspólnie do naszego Kampinoskiego Parku Narodowego.


Było dość upalnie, ale cóż począć - w końcu mamy lato, więc musi być gorąco. Wyposażeni w spray przeciw owadom ruszyliśmy na krótką sesję, by nie zmęczyć Magdy zbyt długimi przygotowaniami.
Ja sama jakiś czas temu przechodziłam całe lato w ostatnich miesiącach ciąży, więc wiem co to znaczy ;)
Efekty sesji możecie zobaczyć poniżej.
Na dole strony kliknijcie także w link, który zaprowadzi Was do postu, w którym opisałam i pokazałam mini albumik harmonijkowy jaki przygotowałam dla Magdy i Pawła. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)



Mąż wampir ;)

TUTAJ możecie obejrzeć przygotowany przeze mnie albumik harmonijkowy dla Magdy i Pawła ;)


Wszystkie chętne 'brzuchatki' zapraszam na sesje razem z przyszłymi tatusiami lub bez nich ;)
Zachęcam do uwieczniania swojego błogosławionego stanu i sprawienia sobie pamiątki na lata :)
Zapraszam do kontaktu na mail lub wiadomość priv na facebook'u ;)

Odwiedźcie zakładkę O MNIE by dowiedzieć się więcej :)

http://www.artipro-fotografia.pl/2015/08/albumik-harmonijkowy-handmade-z-sesji.html




















0 komentarze:

Podoba Ci się ten post? Daj znać w komentarzu, będzie mi bardzo miło i zmotywuje do dalszej pracy ;)